Skip to main content

Melding maken

Bij De Haan Tankstations streven we naar een eersteklas tankervaring voor al onze klanten. Uw tevredenheid staat bij ons centraal, en daarom zorgen wij er graag voor dat u snel en gemakkelijk kunt tanken.

Wij waarderen uw mening en gebruiken deze voortdurend om onze diensten te verbeteren. Heeft u een melding, vraag of tip? Geef dit aan ons door via onderstaande opties.

Locatie beoordelen

Wij zijn benieuwd naar uw mening over de locatie die u bezocht heeft. U kunt deze hier doorgeven. 

Ideeën delen

Heeft u nog extra ideeën die een waardevolle toevoeging kan zijn voor ons bedrijf? Dan kunt u ze hier doorgeven. 

Tankbon opvragen

Wilt u graag een kopie bon van uw tankbeurt? Deze kunt u hier opvragen. Let op: dit kan tot 24 uur na uw tankbeurt.

Schade melden

Het spijt ons als u schade heeft opgelopen bij een van onze tankstations. U kunt hier het schadeformulier invullen. Wij helpen u daarna graag verder.

Klachten melden

Is er iets niet naar wens geweest bij een van onze tankstations? Vul hier ons klachtenformulier in. Bent u liever in contact met ons personeel? Dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00. Wij streven er naar om zo snel mogelijk te reageren.