Bij De Haan Tankstations streven we naar een eersteklas tankervaring voor al onze klanten. Uw tevredenheid staat bij ons centraal, en daarom zorgen wij er graag voor dat u snel en gemakkelijk kunt tanken.
Wij waarderen uw mening en gebruiken deze voortdurend om onze diensten te verbeteren. Heeft u een melding, vraag of tip? Geef dit aan ons door via onderstaande opties.
Locatie beoordelen
Wij zijn benieuwd naar uw mening over de locatie die u bezocht heeft. U kunt deze hier doorgeven.
Ideeën delen
Heeft u nog extra ideeën die een waardevolle toevoeging kan zijn voor ons bedrijf? Dan kunt u ze hier doorgeven.
Tankbon opvragen
Wilt u graag een kopie bon van uw tankbeurt? Deze kunt u hier opvragen. Let op: dit kan tot 24 uur na uw tankbeurt.
Schade melden
Het spijt ons als u schade heeft opgelopen bij een van onze tankstations. U kunt hier hetschadeformulierinvullen. Wij helpen u daarna graag verder.
Klachten melden
Is er iets niet naar wens geweest bij een van onze tankstations? Vul hier ons klachtenformulier in. Bent u liever in contact met ons personeel? Dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00. Wij streven er naar om zo snel mogelijk te reageren.